Lørdag kveld får vi svaret på om vi har gjort jobben vår.

Postet av Moelven IL - Friidrett den 22. Jan 2015

Det er en spent gjeng fra friidrettsgruppa som inntar Trondhjem fredag ettermiddag. Leder Torstein, sportslig leder Dag, styremedlem og trener Arnulf og trener i yngres Laila, har alle tatt turen for å delta under kompetansehelga. Høydepunktet blir friidrettsgalla lørdag kveld, med utdeling av forskjellige priser, ikke minst skal Necon pallen kåres. Vi har gjort vårt beste, sier Torstein Ingvaldsen, men det er klart vi håper jo at det er godt nok til å være i toppen. Det viktigste er uansett at klubben har tatt store steg i løpet av året, takke være prosessen, så uansett kommer vi godt ut av dette.

Følgende 9 klubber er våre gode konkurrenter ; Asker Skiklubb, Brønnøysund IL , IK Hind, IL Gular, Jægervatnet IL, Moss IL, Romerike Friidrett, Sortland Friidrettklubb og Trondheim Friidrett.

Her kan du les artikkelen om Moelven da vi ble presentert i sommer: http://www.friidrett.no/nyheter/Sider/Moelven-IL-en-klubb-i-samarbeidets-ånd.aspx
Alle klubbene er allerede tildelt kr 25,000,- i støtte for å være Necon-klubb. I tillegg til heder og ære vil de tre beste klubbene i helgen belønnes med henholdsvis kr 25.000,- 15.000,- og 10.000,-